Alternativní strava jako prevence a podpora léčby civilizačních chorob


Tělo nám dává signály, bolestí, skvrnami na kůži, nespavostí, a někdy už neví, jak by vám řeklo, že chce vyčistit, tak nám spustí nějakou tu nemoc. Možná vás civilizační choroba dostihne stejně, ale možná bude stačit tělo vyčistit a bude pár let fungovat bez problémů, než se zase zanese a vyšle nové signály... rouru od kamen čistíme pravidelně, jinak kamna prostě netáhnou... roury v našem těle necháváme zanesené, tělo nějak funguje, ale je nám dobře ? Vyčistit roury ve svém těle je velká dřina, je to otázka disciplíny a nezvládne to každý. Sestavili jsme 7stěžejních bodů, které se musí dodržet, pokud se u některého zadrhnete a budete buď pochybovat nebo se to snažit ošidit, pak nedosáhnete takového výsledku, ale každý pokus se počítá a vždy je dobré začínat znova... a znova, vždy to bude lepší a lepší, až tomu začnete věřit a rozhodnete se, že to dodržíte celé. Pak to půjde krásně a výsledek vás ohromí.

 

7 stěžejních bodů

1. Důvod a Víra

2. Rozhodnutí

3. Sestavení rozpočtu na normální jídlo a rozpočtu na alternativní stravu, porovnání rozpočtů

4. Nákup alternativní stravy na celý časový úsek

5. Alternativní strava po stanovený časový úsek, harmonogram alternativní stravy

6. Přechod na optimální stravu

7. Togglestretching 5 minut denně

 

 

Ad 1) Důvod a Víra

 

Abychom se rozhodli udělat něco dobrého pro tělo, musíme mít důvod. Něco nás dlouho, často nebo pravidelně bolí. Vracejí se nám stále stejné nemoci. Máme rozběhové bolesti a přehlížíme je, protože víme, že bolest je součástí života. Máme tmavé skvrny pod očima, šediví nám vlasy nebo máme popraskanou kůži mezi prsty na nohou a příšerně to pálí a svědí... to všechno jsou signály, že je něco špatně. Ať už si vybereme jakýkoli problém, když budeme věřit, že nám alternativní strava pomůže, vyřeší nám to všechny problémy, ne jenom ten, který nás nejvíc tíží. Víra je nejúčinnější léčba a bez vedlejších účinků. Ale když jenom malinko zapochybujete, tak to nefunguje. Musíte věřit, že jste uspěli a dobré je za to i předem poděkovat. Pokud věříte, že vám alternativní strava pomůže k tomu, abyste se uzdravili, abyste zhubli, abyste se zbavili bolestí a problémů, pak stačí, abyste se rozhodli, že do toho půjdete.

 

Ad2) Rozhodnutí

 

Rozhodnutí je těžká věc, člověk najde 10 důvodů, proč něco neudělat, ale jen 1, proč to udělat. Většinou se na to vyprdne a zajde si do lékárny koupit nějaký lék, je to jeho rozhodnutí. Rozhodnutí přijde samo, pokud jste se rozhodli, tak vás žádné důvody neodradí, ani vám to nepřekazí, prostě to uděláte. Musíte se rozhodnout, že po určitý časový úsek budete přijímat jen předepsané jídlo a pití a nic víc.

 

Ad3) Sestavení rozpočtu na normální jídlo a rozpočtu na alternativní stravu, porovnání rozpočtů

 

Takže až se rozhodnete, stanovte si časový úsek, po který budete jíst alternativní stravu a udělejte si rozpočet na stravu normální. Kolik za ten zvolený časový úsek projíte za normální jídlo. Připočítejte tam i pivečko a cigarety a kafe a sladkosti.... Rozhodnutí zahrnuje i to, že se toho na ten daný časový úsek vzdáte a místo toho si koupíte alternativní stravu. Rozpočet si udělejte podle nějakého běžného dne, prostě si piště, co jste snědli a kolik to stálo.

Příklad rozpočtu na normální stravu

6.30

Káva doma

5,-

7.00

3 rohlíky, šunka, máslo, okurka

20,-

9.00

Minerálka

5,-

10.00

Káva

5,-

10.15

Sušenka

8,-

11.00

Minerálka

5,-

 

Cigarety

90,-

11.30

Polévka

10,-

11.50

Guláš s pěti a s cibulkou

50,-

12.00

Káva při obědě

15,-

12.10

Coca cola

25,-

15.00

Zmrzlina

25,-

17.00

Kebab

80,-

18.00

Káva doma

5,-

18.05

Dortík

15,-

20.00

Buřty s cibulí a chleba

50,-

21.00

3 piva

75,-

22.00

Vyjedená lednice

50,-

Celkem za den

538,- korun českých

 

Někdy jíme víc, někdy méně, ale třeba jsme si to nikdy nespočítali... tak ruku na srdce. Kolik opravdu za den projíme a kolik to dělá za měsíc ? Kdybychom opravdu projedli každý den 538 korun, tak za měsíc je to 16 140,- korun...

 

I kdybychom počítali, že denně projíme jen 300 korun, tak za měsíc je to 9 000,-

 

 

Je třeba vzít v úvahu, že se nic jiného, než alternativní strava nebude kupovat. A hlavně to bude znatelně levnější. Produkty jsou rozloženy do celého měsíce a to i tam, kde počet dní ukazuje méně dní. To bude vysvětleno v harmonogramu alternativní stravy.

 

Pokud bude alternativní strava přijata jako podpora léčby nějaké civilizační choroby, je vhodné celou proceduru opakovat po více měsíců, podle situace s případnými přestávkami, kdy by měla být přijímána optimální strava.

 

Berte to jako údržbu, revizi, opravu věcí, které potřebujete k životu. Potřebujete k životu své tělo ?

 

Ad4) Nákup alternativní stravy na celý časový úsek

 

Pokud jsme se rozhodli, že do toho půjdeme, je dobré koupit produkty na celý měsíc a postupovat podle předem sestaveného harmonogramu. Nákup produktů je možný pouze přes přímého prodejce. Vzhledem k tomu, že jsem produkty sama na sobě vyzkoušela a s čistým svědomím prohlašuji, že fungují, stala jsem se prodejcem. Produkty je možno zakoupit přímo u mne, případně mohu doporučit někoho jiného, kdo Vám sedne lépe. Je možno využít i sestavení harmonogramu přesně na Vaši potřebu, podle Vašich finančních možností. Sestavení harmonogramu je, při zakoupení produktů ode mne nebo mnou doporučeného prodejce, zdarma.

 

Při přijetí alternativní stravy na určitou dobu je nutné dodržovat:

- harmonogram

- 3 hodiny mezi jídly

- pitný režim

- zásadu odlišení, co je jídlo a co je pití

- cvičit 5 minut denně

 

Harmonogram je na všechny dny stejný, pije a jí se pořád to stejné, jen časy, kdy jíte se mohou každý den lišit a musí se zapisovat do harmonogramu. Zapíšete čas, kdy jste se poprvé ráno najedli, a odškrtnete, co jste snědli, případně zaznamenáte do poznámky změnu jídla. Od zapsaného času odpočítáte 3 hodiny a zapíšete si další čas, kdy budete jíst. Je dobré si na tuto dobu nařídit budík. Je možné jídla operativně prohazovat, ale musí být dodržen čas a pauza 3 hodiny mezi jídly, při kterých je nutné dodržovat pitný režim. I ten se musí zapisovat do harmonogramu, za každou vypitou sklenici, odškrtnout jednu čárku. Je nutné si osvojit zásadu, že pouze čistá voda a nic jiného, je pití! Všechno ostatní, i voda se šťávou nebo minerálka, je jídlo. Při alternativní stravě je pití pouze čistá voda, nejlépe z vodovodu. Bude to vysvětleno blíže ve fázi regenerace organismu.

 

Časový úsek byl určen jeden měsíc, ale je tím myšlen čas, po který se budou konzumovat produkty alternativní stravy. Doba se může zkrátit nebo prodloužit podle toho, jak dlouho bude probíhat fáze regenerace těla.

 

 

Ad 5) Alternativní strava po stanovený časový úsek, harmonogram alternativní stravy

 

Alternativní strava je rozepsána asi na jeden měsíc a je sestavena ze čtyř fází. Potom je možné proces opakovat nebo přejít na optimální stravu.

 

1) fáze výživy, při které se tělo připraví na proces vyčištění a regenerace. Škodliviny odejdou z těla a výživa zůstane.

 

2) fáze vyčištění, při které začnete odlehčovat organismu.

 

3) fáze regenerace těla, při které tělo přejde do půstu. Doba půstu se nedá přesně určit, tělo zahájí i ukončí půst samo. Je to stav, kdy žaludek nepracuje, usne na dobu, po kterou jím prochází pouze čistá voda z vodovodu, tu žaludek nezpracovává. Pracují pouze ostatní orgány, a protože nedostávají další zátěž, zpracovávají škodliviny, které se v nich nahromadily. Čím déle tento proces trvá, tím lépe. Tělo si samo řekne, jak dlouho potřebuje a proces ukončí, až to udělá, poznáte to, a vězte, že vám to bude líto. Důležité je pít jenom vodu z vodovodu. Žaludek probudí i bubliny nebo soli z minerálek, cukry z džusu..., takže jen vodu vodu vodu, aby mělo tělo šanci organizovat tento proces samo. Když se řekne voda, myslí se čistá voda z vodovodu. Kde to není možné, tak balená, ale bez bublin.

 

Při půstu je velmi důležité aspoň trochu cvičit. Jako doplněk alternativní stravy byl sestaven cvičební program Togglestretching 5 minut na každý den“. Jsou to jednotlivé kartičky, kde jsou popsány cviky, dají se dělat v kanceláři, doma, venku, všude, za pochodu. Když si je osvojíte, budete je dělat automaticky a najednou zjistíte, že vás nebolí záda, že se můžete otočit, když na vás někdo zavolá... Další důležitá věc při půstu je, častěji si čistit zuby, i ony se regenerují.

 

4) fáze přechodu na optimální stravu, která začne v momentě, kdy tělo ukončí půst. Poznáte to, protože při půstu vám bude dobře, budete mít spoustu energie a elánu a najednou pocítíte nejdříve slabou, pak tíživou únavu, hlad, a bude vám trochu špatně... podle toho poznáte, že se žaludek probudil. Dejte si Aloe. Bude to pro žaludek blahodárná pochutina a hned vám bude dobře. Další jídlo bude Colostrum … na čerstvě zregenerovaný organismus je to zázračná bomba na imunitu.

 

 

Harmonogram alternativní stravy na jeden měsíc

 

1) Fáze výživy trvá 8 dní. Je dobré si vytisknout tabulku pro tuto fázi 8x a každý den si do ní zapisovat a zaškrtávat. Za 8 dní sníme koktejl, 1polévku, 8 tyčinek a nějaké doplňky stravy. Vypijeme 1 a půl lahve aloe. Je také dobré si již v této fázi vytisknout tabulky se cvičením a cviky si dělat v průběhu celého dne. Při dávkování se řiďte buď rozpisem přímo v dané tabulce nebo, pokud tam není, tak sloupečkem „porce“ a „počet porcí na den“ v tabulce „Rozpis produktů alternativní stravy na jeden měsíc“. Dbejte abyste dodržovali 3 hodiny, všechno si pečlivě zapisujte, pijte opravdu jen vodu a kontrolujte, kolik jste jí vypili.

 

 

2) Fáze vyčištění následuje hned, plynule po první fázi. V první fázi výživy jsme snědli koktejl a jednu polévku, druhá polévka a zbylé produkty, jsou připraveny na fázi poslední. Snědli jsme 8 tyčinek a 4 nám zbyly, i ty necháme na poslední fázi. Ve fázi vyčištění budeme pít pouze aloe a Linée, a budeme jíst pilule. Zase je dobré si vytisknout 7 lístečků a všechno si zapisovat a odškrtávat. Fáze vyčištění bude trvat 7 dní, dopijeme druhou lahev Aloe. Poslední aloe a trochu Linée nám zbude na poslední fázi, přechodu na optimální stravu.

 


3) Fáze regenerace těla

 

Tato fáze vám ukáže, proč to vlastně děláte. 7 dní nebudete vůbec nic jíst a zažijete úžasný, neuvěřitelný pocit. Bude vám tak dobře jako ještě nikdy, budete mít strašnou spoustu síly a energie, ale až tehdy, až vaše tělo zahájí „režim vnitřní výživy“ neboli „půst“ sami zjistíte, že je nesmysl, říkat tomu hladovka. Navíc budete psychicky vyrovnaní, klidní a v pohodě.

 

Tělo vám dá až 4 dny na to, abyste mu dokázali, že to myslíte vážně. První 3 dny můžete pociťovat hlad, vztek a chutě … když poděkujete za to, že jste to vydrželi, tak to zvládnete. A když to vydržíte, tak čtvrtý den tělo zahájí půst. Žaludek usne, přestane se dožadovat jídla, ustanou chutě a vám bude strašně dobře. Pijte vodu podle chuti, nemusíte již hlídat kolik vypijete, tělo si řekne samo, může se stát, že budete jen usrkávat a bude vám to stačit. Je důležité, abyste se hýbali, cvičili. Také je dobré dělat si poznámky, jak půst probíhal, kolik dní trval, a důležité je každý den poděkovat za to, že půst proběhl bez komplikací. Při půstu se nesmí ani ochutnávat jídlo, které vaříte, spolknutí malinkého sousta může vzbudit žaludek a půst se sám ukončí, I při čištění zubů dávejte pozor ať nespolknete pastu. Pokud musíte jídlo ochutnat, nechte ho převálet na jazyku, vyplivněte a vypláchněte pusu čistou vodou. Pokud by se stalo, že tělo samo půst ukončí, postupujte jako byste ho ukončili sami, přechodem na optimální stravu. Jinak držte půst stanovenou dobu, to je 7 dní bez jídla od 1. dne fáze regenerace.

 

 

4) Fáze přechodu na optimální stravu

 

Pokud se půst ukončí sám, začněte hned, jak to zpozorujete. Pokud ukončíte sami, začněte druhý den ráno po 7. dni regenerace. Fáze přechodu musí trvat tak dlouho, jak dlouho trval čistý půst. Budeme počítat 5 dní Vytiskněte si 5x tabulku pro přechodovou fázi a vše si zase zaškrtávejte a zapisujte. Začnete zase pít a postupně jíst. Žaludek vzbudíme lahodnou porcí Aloe Vera gelu.

 

Od 5. dne přecházíme na optimální stravu, přidávejte tuhou stravu a hodně hodně žvýkejte. Rozvrhněte si zbylé produkty podle fáze výživy a postupně přidávejte i nezdravá jídla. Možná se Vám optimální strava stane zvykem, možná ne, možná se k ní časem vrátíte... Možná nemáte dostatečný důvod projít i třetí fází a držet půst, i tak je to dobré. Prostě ji vynechat a po vyčištění rovnou přejít na optimální stravu...

 

Přejeme hodně zdraví a těšíme se, pokud se s námi podělíte o své zážitky.

Vaše Ladislava®LifeLagune


Mohlo by vás dále zajímat:


Optimální strava
Důvod, proč se zabývat jídlem
Půst

Chcete se na něco zeptat nebo sestavit harmonogram pro Váš životní rytmus ?
Můžete použít rychlý kontakt: