Marketing je pro každého


MARKETING není pojem  jen pro velké firmy, je stejně důležitý pro jednotlivce. Je to  obchodní strategie, ať v malém nebo ve velkém. Vše, co se kolem nás děje, je obchod,  se zbožím, s penězi, s časem a týká se jak firem, tak nás.


Jdeme do práce, prodáváme svůj čas za peníze.
Jdeme do kina, kupujeme volný čas za své peníze.
Získáváme je a vydáváme. Využití svého času kupujeme a prodáváme.

Máme příjmy a výdaje, máme je my, sousedi, rodiny, firmy, státy... je to nekonečný koloběh, kolo dějin, kolo života, život se nezastaví, peníze se budou točit pořád. Všechno, co máme ve svém životě je nákup a prodej, v malém i ve velkém.

Za co budeme své peníze vydávat, to závisí na tom, kolik jich získáme.

Existuje několik legálních způsobů, jak je získat. Samozřejmě existuje i spousta nelegálních způsobů, které jsou možná rychlejší, ale ty prosím nechme bez povšimnutí a věnujme se legálním způsobům, neboť si chceme svých nabytých peněz také ve zdraví a v pohodě užít.

Ve správný čas pracujeme k získání peněz a ve správný čas je utrácíme. Abychom optimálně využili čas, který můžeme utrácet, tak musíme zvolit vhodnou obchodní strategii na získávání peněz.

Můžeme se nechat zaměstnat, budeme pár hodin denně vytvářet zisk pro nějakého zaměstnavatele. Buď pro  něj něco vyrobíme, on si to prodá, část zisku nám dá na výplatě a zbytek si nechá...
Jistě, má spoustu starostí s tím, abychom my měli co vyrábět a on, komu to prodat.

Možná v sobě ale máme obchodního ducha, který nás nabádá, abychom si našli sami, co vyrobíme a komu to prodáme. Možná umíme něco vyrobit, ale neuměli bychom to prodat  a možná neumíme vyrábět, ale uměli bychom něco prodat. Pokud umíme něco vyrobit, můžeme si vybudovat firmičku, kde budeme něco vyrábět a hledat někoho, komu to prodáme. Pokud neumíme vyrábět, můžeme zkusit prodávat to, co vyrobil někdo jiný.
 
Ke správnému rozhodnutí, jak budeme získávat peníze, nám pomůže právě poznání marketingu. Vybereme si takovou obchodní strategii, která nám nejlépe sedne. Abychom si mohli vybrat, musíme nejprve dát ruku na srdce a ujasnit si, co vlastně chceme, a co jsme ochotni pro to udělat. Potom se musíme seznámit s možnostmi, jak peníze budeme získávat a vybrat si marketing, který nejlépe vyhovuje tomu, co chceme.

Můžeme zvolit ze dvou možností:

ULM - Uni Level Marketing – klasické firmy se zaměstnanci, výplatní systém
MLM – Multi Level Marketing – přímý prodej, smluvní partneři, provizní systém

Každá obchodní strategie, ať zaměstnanecká nebo živnostenská je nějaký síťový marketing.

I když si vezmeme malého živnostníka, který dělá sám na sebe a zakreslíme schéma jeho pracovní činnosti, vyjde nám síť, třeba jednoduchá, ale síť.  Řemeslník odvede práci, dostane zaplaceno, část peněz si nechá a zbytek pošle firmě, která mu dodala materiál, aby mohl práci provést, firma si část peněz nechá a zbytek pošle výrobci, který materiál vyrobil, aby ho oni mohli prodat řemeslníkovi a ten aby mohl provést práci.... sám člověk nedokáže nic, potřebuje vazby, potřebuje být zapojen do sítě odběratelů, dodavatelů...potřebuje si vybrat vhodný marketing.


Vaše Ladislava®LifeLagune


Mohlo by vás dále zajímat:

Ženy a business
Začnu zítra





IMAGE: